Ultimele stiri din domeniul auto
Cum sa maresti perioada de viata a ambreiajului masinii
15 Martie 2019
Vezi articol
3 motive care iti arata ca e timpul sa-ti schimbi distributia
13 Martie 2019
Vezi articol
Cum sa verificam uzura discurilor de frana?
21 Februarie 2019
Vezi articol
Termeni si conditii

Magazinul online softpiesa.ro este administrat de compania SC Impact Avantaj SRL

 

Magazinul Online respecta criteriile de preselectie GPeC si a aderat la standardele Trusted.ro

 

Procesarea Comenzilor:

 

www.softpiesa.ro nu conditioneaza plasarea si acceptarea comenzilor prin depasirea valorii unui plafon minim. Cumparatorul poate obtine mai multe informatii despre plasarea unei comenzi online din sectiunea “Cum cumpar”. In momentul plasarii unei comenzi in magazinul online softpiesa.ro, Cumparatorul isi exprima acordul cu metoda de comunicare electronica prin intermediul email-ului.

 

Transmiterea comenzii pe site va fi urmata de receptia unui email automat care atesta doar plasarea comenzii. Acest mesaj, discutiile telefonice, prin email sau pe alte cai cu reprezentantii Vanzatorului nu constituie acceptari ferme ale comenzii, si implicit NU semnifica incheierea contractului la distanta. Emiterea automata a confirmarii de primire a comenzii NU echivaleaza cu incheierea contractului intre vanzator si cumparator. Confirmarea unei comenzi se face dupa verificarea comenzii, a serieri de caroserie și a stocului produselor aflate în comanda. Aceasta confirmare se face doar de catre un agent de vanzari, telefonic sau electronic (e-mail);

 

Vanzatorul va verifica comanda urmand sa ii comunice prin email sau telefonic Cumparatorului rezultatul verificarii, doar in cazul in care este furnizata o serie de caroserie (numar de identificare). In caz contrar comanda va fi livrata pe propria raspundere a clientului, iar vanzatorul nu isi asuma raspunderea pentru piesele comandate gresite si pentru eventualele pagube in caz de incompatibilitate.

 

Confirmarea comenzii de catre Vanzator catre Cumparator, telefonic sau prin email fara a necesita vreo confirmare de primire din partea acestuia, constituie momentul incheierii contractului la distanta. Mesajul comenzii acceptate reprezinta anexa la contract.

 

Produsele cuprinse in cadrul comenzilor acceptate de catre Vanzator vor fi livrate conform conditiilor stipulate privind plata si livrarea.

 

In cazul produselor cu status “Cerere Pret”, acceptarea comenzii Cumparatorului de catre Vanzator si implicit incheierea Contractului la distanta se va face numai dupa confirmarea data de Vanzator catre Cumparator ca produsul respectiv este disponibil la Furnizorul/Producatorul de la care se aprovizioneaza Vanzatorul. Confirmarea va fi transmisa prin e-mail pe adresa Cumparatorului.

 

Cumparatorul poate anula o comanda inainte de a primi mesajul de confirmare a expedierii, prin transmiterea unui email catre vanzari@softpiesa.ro. Cumparatorul poate renunta la cumparare initiind procedura descrisa in cadrul sectiunii “Renuntarea la cumparare”.

 

Cumparatorul poate returna produsul / produsele respectand procedura descrisa in cadrul sectiunii “Returnarea produselor”.

 
Facturarea Comenzilor

 

Fiecare comanda confirmata specifica produsele, preturile, modalitatea si termenul de plata. Vanzatorul va emite Cumparatorului o factura fiscala corespunzatoare pentru bunurile si serviciile livrate. Cumparatorul are obligatia de a furniza toate informatiile corecte necesare emiterii facturii fiscale in acord cu legislatia in vigoare.

 

Preturile si informatiile despre produse

 

Toate preturile prezentate in cadrul magazinului online softpiesa.ro includ TVA (19%). Preturile nu includ cheltuielile de livrare, cu exceptia cazurilor in care se specifica acest lucru pe pagina produsului. Preturile tiparite pe factura fiscala emisa Cumparatorului vor fi identice cu cele specificate in mesajul de acceptare a comenzii de catre Vanzator.

 

Continutul site-ului (textele, denumirile si descrierile produselor, caracteristicile tehnice, imaginile, simbolurile) este alcatuit in colaborare cu reprezentantii producatorilor/furnizorilor produselor listate si pot fi incomplete din motive legate de spatiu si/sau structura informatiei.

 

Din acest motiv, Vanzatorul nu isi asuma responsabilitatea pentru descrierile produselor prezentate pe site.

 

Vanzatorul si furnizorii sai isi rezerva dreptul sa modifice specificatiile tehnice si preturile produselor fara o notificare prealabila. Imaginile produselor sunt prezentate in cadrul magazinului online ekarma.ro cu titlu de exemplu si pot fi diferite fata de produsele livrate (prin culoare, accesorii, aspect, etc.).

 

In cazul in care preturile sau alte detalii referitoare la produse au fost afisate gresit, inclusiv din cauza faptului ca au fost introduse gresit in baza de date, ne alocam dreptul de a ANULA comenzile ce contin aceste produse si de a anunta clientii in cel mai scurt timp despre eroarea aparuta

.

Informatii stoc

 

In lista de produse a fiecarei categorii sau in pagina fiecarui produs sunt afisate informatii privind stocurile disponibile.

 

Datorita gamei foarte largi de produse pe care o cuprinde catalogul nostru online, preturile si stocurile se actualizeaza de la un interval de 24 de ore până la 5 zile.

 

In functie de disponibilitate, statusurile posibile sunt:

- In stoc – produsul se afla in depozit si poate fi disponibil in:

- minim 3 ore daca se afla in depozitul local
- 24-48 de ore daca se afla intr-un depozit din tara

- In stoc furnizor – produsul se afla in stocul furnizorului si poate fi livrat intr-un termen mediu cuprins intre 2 si 15 zile lucratoare, in limita stocului disponibil

 

Ce presupune un produs cu piesa veche la schimb?

 

Pentru produsele la care este specificat ''piesa veche la schimb'', conditiile de primire de catre noi sunt urmatoarele:

 

- sa aveti piesa veche in momentul achizitionarii piesei noi, pentru a putea fi comparate sau sa faceti dvs. comparatia inainte de montaj;
- piesa veche trebuie sa fie curatata, identica cu piesa noua, fara urme de lovituri si fara parti lipsa. Este insa interzisa spalarea acesteia sub presiune!
- acceptarea piesei vechi se va face doar dupa ce un reprezentant softpiesa.ro va verifica daca sunt respectate conditiile de primire. Clientii care vor expedia prin intermediul curierului piesa veche vor fi contactati telefonic si totodata vor primi pe mail o confirmare / infirmare asupra acceptarii sau neacceptarii piesei vechi.
- daca nu sunt respectate conditiile de primire, valoarea de pe site a piesei cumparate creste cu de la 25% la 100%, in functie de cerintele producatorului
- produsele la care se cere piesa veche la schimb, sunt reconditionate in conditii de calitate si garantie maxime, de catre producatori cu renume cum ar fi Bosch, Spidan, TRW etc.

 

Cum se procedeaza?

 

In momentul achizitionarii unei piese cu mentiunea “piesa veche la schimb” se va achita si valoarea de garantie pentru piesa veche care va fi inscrisa pe factura.
Rambursarea contravalorii de garantie se va face in termen de 15 zile dupa receptionarea piesei vechi de la Cumparator

 

Conditii de acceptare a piesei vechi:

 

- Termenul maxim de retur al pieselor vechi la schimb este de 7 zile calendaristice de la data facturarii.
- Piesa veche trebuie returnata in ambalajul original al piesei noi
- Piesa veche trebuie sa fie curatata de impuritati si de solutii de lubrifiere (ulei, vaselina)
- Sa fie completa si nedezmembrata. In cazul in care piesa noua contine si alte piese aditionale (fulii, capace etc.) acestea trebuie sa se regaseasca si pe piesa veche
- Sa nu prezinte defecte mecanice (la filet, la conducta, cablu, zona de identificare)
- Punctele de prindere sa fie intregi
- Sa fie identica cu piesa noua si sa contina aceleasi component
- Carcasele sa fie intregi, sa nu fie arse, deformate, fisurate, complet ruginite etc
- Componentele mobile trebuie sa fie functionale
- Sa nu prezinte coroziune puternica, defectiuni provocate de apa sau alte lichide
- Codul piesei sa fie vizibil
- Sa fie insotita de documentul primit in coletul trimis de noi. Acesta trebuie completat si semnat. Se poate descarca de aici.
 

Vom exemplifica mai jos cele mai dese defectiuni intalnite la diverse categorii de piese, pentru care nu sunt acceptate ca piese de schimb.

 

1. Casete de directie

 

- Sa nu aiba filetele deteriorate.

- Sa nu aiba componente interne ruginite.

- Sa fie echipate cu toate partile exterioare (conducte, bara de directie, etc).

- Sa nu aiba conducte deteriorate sau lipsa

- Cremaliera sa nu fie corodata, erodata, Indoita

 

2. Pompe servo

 

- Sa nu aiba componente interne ruginite.

- La pompele servo care se livreaza cu fulie, piesa veche se va returna cu fulie, care nu trebuie

sa fie lovita, Indoita, rupta

- Rezervoarele sa nu fie crapate, Indoite sau rupte

- Sa nu fie defecte filetele sau placa de fixare.

 

3. Elemente de franare

 

- Carcasa trebuie sa fie intreaga, fara parti rupte sau crapate.

- Ventilele de aerisire sa nu fie defecte.

 

4. Compresoare de clima

 

- Orificiile de legatura trebuie inchise cu dopuri, pentru a impiedica coroziunea din interiorul compresorului.

- Aparatele nu trebuie sa prezinte defectiuni vizibile (la carcasa, elementele de prindere, roata dintata, cabluri si legaturi electrice).

- Axul compresorului trebuie sa se roteasca usor.

 

5. Electromotoare / alternatoare

 

- Codul de identificare sa fie inscris pe piese.

- Carcasele sa fie intregi, sa nu fie arse sau deformate.

- Agregatul sa fie complet.

- Ancora sa fie blocata.

- Sa nu lipseasca regulatorul si roata de curea.

- Elementele mobile sa nu fie intepenite.

- Zonele filetate sa nu aiba filetul distrus.

 

6. Debitmetre

 

- Carcasa sa nu prezinte avarii, partea electrica intacta.

 

7. Planetare

 

- Trebuie sa contina ambele articulatii

- Sa nu fie complet ruginite

- Sa nu fie Indoite, rupte, sau sa lipseasca parti componente

 

IMPORTANT: Ne rezervam dreptul de a nu accepta piesa la schimb din motivele enuntate mai sus sau din altele mai rar intalnite, motive ce tin in primul rand de imposibilitatea reconditionarii pieselor.

 

Modalitati de plata

 

Produsele comandate din magazinul online softpiesa.ro pot fi achitate in avans sau la livrarea acestora.

 

Vanzatorul isi rezerva dreptul de a solicita un avans de 50% din valoarea produselor in cazul in care acestea se aduc la comanda expresa a clientului sau in cazul in care este vorba despre un produs original (OE). In acest caz, livrarea va fi efectuata numai In urma inregistrarii platii complete a comenzii.

 

Modalitatile de plata acceptate sunt:

 

- Cu numerar, prin intermediul curierului sau la sediul Vanzatorului;
- Prin transfer bancar.
- Prin card la sediul Vanzatorului (POS).
 

 

Prelucrarea datelor cu caracter personal

 

Informatiile furnizate sunt pastrate in conditii de securitate si vor fi utilizate numai in scopul agreat de Cumparator in momentul colectarii lor, conform legilor in vigoare. 

 

Cumparatorul are posibilitatea sa modifice informatiile cu caracter personal prin accesarea sectiunii online "Contul meu".

 

Prin plasarea unei comenzi sau crearea unui cont, Cumparatorul isi exprima acordul sau pentru a primi mesaje comerciale electronice din partea Vanzatorului pe adresa de email furnizata. Cumparatorul va avea posibilitatea sa modifice ulterior adresa inregistrata si sa filtreze mesajele pe care va dori sa le primeasca in continuare din partea Cumparatorului.

 

FIRMA  respecta toate mentiunile din legea 677/2001 Articolul 12(1) aliniat C :

  " informații suplimentare, precum: destinatarii sau categoriile de destinatari ai datelor; dacă furnizarea tuturor datelor cerute este obligatorie și consecințele refuzului de a le furniza; existența drepturilor prevăzute de prezenta lege pentru persoana vizată, în special a dreptului de acces, de intervenție asupra datelor și de opoziție, precum și condițiile în care pot fi exercitate"

 
Forta majora si litigiile

 

Niciuna dintre partile contractante nu va fi raspunzatoare pentru neexecutarea obligatiilor sale contractuale, daca o astfel de neexecutare este datorata unui eveniment de forta majora. Forta majora este evenimentul imprevizibil, in afara controlului partilor si care nu poate fi evitat.

 

Prezentul Contract este supus legii romane.

 

Eventualele litigii aparute intre Cumparator si Vanzator vor fi rezolvate pe cale amiabila, apeland la numarul 0748 177 137 sau la adresa vanzari@softpiesa.ro, iar in cazul in care nu se ajunge la un acord pe aceasta cale se va apela la instantele judecatoresti competente.

 

Drepturi de autor

 

Drepturile de autor ale continutului siteului www.softpiesa.ro apartin in totalitate FIRMEI. In cazul in care descoperiti continut care nu ne apartine in totalitate va rugam sa ne sesizati la vanzari@softpiesa.ro.

 

© 2007 - 2024 softpiesa.ro - All Rights Reserved!
platforma realizata de Lider4IT - Eleganta in Programare
Acest site foloseste cookie-uri. Continuarea navigarii pe acest site implica acceptarea termenilor si conditiilor de utilizare. Sunt de acord.
 
Lider4IT Chat
Initializare chat...